Obchodní podmínky

Poškození vozidla a reklamace

Jakékoliv stížnosti a nejasnosti řešte ihned přímo s řidičem.
Na pozdější reklamace nebude brán zřetel !

 

Poškození vozidla naším řidičem
V zájmu objektivnosti se poškození vozidla řeší ihned za asistence Policie ČR spolu s naším řidičem.

 

Práva a povinnosti řidiče i zákazníka

Řidič má právo nepříjmout zákazníka, který může ohrožovat jeho nebo svým chováním by ohrožoval, či omezoval ostatní účastníky.

Řidič může jízdu ukončit kdykoliv během cesty do cílové destinace pokud je chování zákazníka urážlive, nevhodné popřípadě ohrožující zdraví.

Řidič má povinnost dodržovat veškeré předpisy pro provoz na pozemní komunikaci.

Zákazník má právo řidiči určit trasu, kterou chce jet, i rychlost jízdy s ohledem na dodržování předpisů na pozemních komunikacích.

Zákazník i řidič může podat stížnost na přepravu a to vždy nejpozději do 24hodin od uskutečněné jízdy.

 

Všeobecné obchodní podmínky


Úvodní ustanovení

1. Jsme provozovatel dispečinku, který svým zákazníkům zprostředkovává poskytnutí služby taxi, odvoz vozu, kurýr a tzv. příležitostnou osobní silniční dopravu (dále také jako „Služby“).
2. Těmito všeobecnými obchodními podmínkami (dále také jako „VOP“) se řídí veškeré právní vztahy, na jejichž základě společnost zprostředkovává služby, a to včetně všech právních vztahů se zprostředkováním Služeb souvisejících a navazujících.
3. Zákazníkem se dle těchto VOP myslí jakákoli fyzická či právnická osoba, která bude u nás poptávat Služby.
4. Smluvní partner se dle těchto VOP myslí fyzická či právnická osoba, které na základě smlouvy o spolupráci zprostředkovává možnost uzavřít smlouvu o přepravě osob, věcí či odvozu vozu se zákazníkem .

Článek II
Objednávka služeb

1. Zákazník může učinit poptávku po zprostředkování Služeb telefonicky, prostřednictvím SMS, prostřednictvím webového objednávkového formuláře .
2. Objednávka zprostředkování Služeb je účinná od okamžiku uskutečnění a může být odvolána stejným způsobem, jakým byla učiněna do doby přistavení vozidla smluvního partnera na místo požadované zákazníkem. V případě pozdějšího odvolání objednávky je Zákazník povinen uhradit náklady vynaložené na marné přistavení vozidla v paušální výši 200,- Kč.
3. Okamžikem účinnosti objednávky nedochází k uzavření smlouvy o přepravě osob, věcí či odvozu vozu.
4. Smlouva o přepravě osob, věcí či odvozu vozu je uzavírána mezi smluvním partnerem a zákazníkem .
 

Článek III
Smlouva o přepravě osob, věcí a odvozu vozu

1. K uzavření smlouvy o přepravě osob dochází v okamžiku, kdy zákazník nastoupí do vozidla smluvního partnera se souhlasem řidiče tohoto vozidla.

2. K uzavřením smlouvy o přepravě věcí dochází v okamžiku, kdy jsou věci zákazníka předány k přepravě řidiči smluvního partnera .

3. K uzavřením smlouvy o odvozu vozu dochází v okamžiku, kdy je vozidlo zákazníka předáno k odvozu řidiči smluvního partnera .

4. Povinností smluvního partnera a řidiče vozidla smluvního partnera při poskytování služeb zprostředkovaných je zejména následující:

• poskytnout zákazníkem objednané Služby řádně v nejvyšším možném standardu;
• chovat se k zákazníkovi zdvořile a dodržovat zásady slušného chování po celou dobu poskytování Služeb zprostředkovaných ;
• pomáhat zákazníkovi s jeho zavazadly, je-li to vhodné;
• dodržovat pravidla silničního provozu dle zákona č. 361/2000 Sb. o silničním provozu.

5. Povinností zákazníka při využívání služeb zprostředkovaných je zejména následující:

• řídit se pokyny řidiče smluvního partnera , týkajícími se bezpečnosti a plynulosti silničního provozu;
• během celé přepravy používat bezpečnostní pásy;
• zaplatit smluvnímu partnerovi cenu dle čl. IV těchto VOP za Služby zprostředkované .

6. Během poskytování Služeb zprostředkovaných je ve vozidlech smluvních partnerů zakázáno zejména:

• kouřit, požívat alkoholické nápoje či omamné a psychotropní látky;
• chovat se hrubě a obtěžovat řidiče nepřiměřeným hlukem či zápachem;
• zasahovat řidiči jakkoli do řízení vozidla;
• znemožňovat řidiči řádné řízení vozidla;
• vyhazovat z vozidla jakékoli předměty.

7. V případě porušení zákazu uvedeného v předchozím odstavci je řidič oprávněn vykázat zákazníka z přepravy. Zákazník je v takovémto případě povinen uhradit Služby poskytnuté do doby vykázání z přepravy včetně smluvní pokuty ve výši 200,- Kč.

8. V případě, že dojde ke znečištění či poškození vozidla smluvního partnera zákazníkem, je zákazník povinen uhradit náklady spojené s vyčištěním nebo opravou vozidla.

Článek IV
Cena za služby

1. Za služby zprostředkované je zákazník povinen zaplatit cenu dle platného ceníku . Platný ceník za služby zprostředkované je k dispozici vždy na našich webových stránkách .

2. Cena může být uhrazena v hotovosti nebo platební kartou, pokud je vozidlo smluvního partnera vybaveno platebním terminálem.

Článek V
Nestandardní situace při zprostředkování služeb přepravy osob a věcí

1. Přepravu dětí do 18 let lze zprostředkovat pouze se souhlasem zákonného zástupce. Dítě do 6 let je možné přepravovat pouze v doprovodu dospělé osoby.

2. Přeprava dětí bude umožněna pouze za následujících podmínek: • ve vozidle, které je vybaveno zádržným bezpečnostním systémem, je možné přepravovat dítě, jehož tělesná hmotnost nepřevyšuje 36 kg a tělesná výška nepřevyšuje 150 cm, pouze za použití dětské autosedačky; při této přepravě

1. dítě musí být umístěno v dětské autosedačce, která odpovídá jeho hmotnosti a tělesným rozměrům;

2. na sedadle, které je vybaveno airbagem, který nebyl uveden mimo činnost, nebo pokud byl uveden mimo činnost automaticky, nesmí být dítě v dětské autosedačce přepravováno čelem proti směru jízdy;

• za umístění a upevnění dětské autosedačky na sedadle a dítěte do dětské autosedačky, podle podmínek stanovených výrobcem dětské autosedačky v návodu k použití této dětské autosedačky, odpovídá doprovod dítěte;

• ve vozidle, které je vybaveno zádržným bezpečnostním systémem, je možné přepravovat dítě, jehož tělesná hmotnost převyšuje 36 kg nebo tělesná výška převyšuje 150 cm, pouze je-li dítě za jízdy připoutáno bezpečnostním pásem;

• ve vozidle, které je vybaveno zádržným bezpečnostním systémem a ve kterém jsou na zadním sedadle již umístěny 2 dětské autosedačky a nedostatek prostoru neumožňuje umístit třetí dětskou autosedačku, je možné přepravovat třetí dítě starší 3 let a menší než 150 cm na zadním sedadle pouze, je-li toto dítě za jízdy připoutáno bezpečnostním pásem;

• řidič je povinen poučit osoby starší 3 let nebo osoby je doprovázející přepravované ve vozidle, které je vybaveno zádržným bezpečnostním systémem, o povinnosti použít zádržný bezpečnostní systém.

3. Zájem o zprostředkování služby přepravy dítěte je zákazník povinen oznámit 24 hodin před plánovaným uskutečněním přepravy, aby byl schopen zajistit vozidlo nejlépe odpovídající potřebám zákazníka, zejména vozidlo vybavené dětskou autosedačkou.

4. Zájem o zprostředkování služby přepravy osoby s postižením a osoby se sníženou schopností pohybu a orientace je zákazník povinen oznámit 24 hodin před plánovaným uskutečněním přepravy, aby byl schopen zajistit vozidlo nejlépe odpovídající potřebám zákazníka.

5. Zavazadla větších rozměrů je možné přepravovat pouze s předchozím souhlasem řidiče a umožňují-li to rozměry vozidla a počet přepravovaných osob, tak aby nedošlo ke snížení komfortu přepravy pro zákazníky SCP. Zavazadlem větším rozměrů se rozumí zavazadlo, které překračuje kterýkoli z následujících rozměrů 100x50x50 cm.

6. Zájem o zprostředkování služeb přepravy zavazadel větších rozměrů je zákazník povinen oznámit 24 hodin před plánovaným uskutečněním přepravy, aby byl schopen zajistit vozidlo nejlépe odpovídající potřebám zákazníka.

7. Zvířata je možné přepravovat pouze s předchozím souhlasem řidiče tak, aby nedošlo ke snížení komfortu přepravy pro zákazníky .

Článek VI
Zprostředkování služby odvozu vozu

1. V případě zprostředkování služby odvoz vozu je zákazník povinen předložit řidiči osvědčení o registraci motorového vozidla (tzv. „malý technický průkaz“). Pokud nebude malý technický průkaz řidiči předložen, je řidič oprávněn odmítnout uskutečnit odvoz vozu. Zákazník je v takovémto případě povinen uhradit náklady vynaložené na marné zajištění řidiče v paušální výši 200,- Kč.

2. Zákazník je odpovědný za technický stav vozidla a předáním vozidla řidiči stvrzuje, že vozidlo je technicky způsobilé k provozu na pozemních komunikacích. Řidič ani smluvní partner nenesou odpovědnost za žádné škody způsobené špatným technickým stavem vozidla. Pokud nebude vozidlo technicky způsobilé k provozu na pozemních komunikacích, je řidič oprávněn odmítnout uskutečnit odvoz vozu. Zákazník je v takovémto případě povinen uhradit náklady vynaložené na marné zajištění řidiče v paušální výši 200,- Kč.

3. Odpovědnost za dopravní nehodu způsobenou řidičem nese smluvní partner . V případě dopravní nehody je nutné volat Policii ČR. Způsobená škoda na vozidle zákazníka bude uhrazena smluvním partnerem z havarijního pojištění majitele vozidla. Škoda způsobená provozem vozidla zákazníka bude hrazena z pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla zákazníka (povinné ručení). Pokud vozidlo není havarijně pojištěné nese veškerou odpovědnost majitel vozidla. Případná škoda nebude po řidiči vymáhána.

4. Veškeré případné škody vzniklé v průběhu služby na vozidle zákazníka musí být zákazníkem nahlášeny řidiči do doby skončení poskytování služby odvoz vozu. K později nahlášeným škodám nebude přihlíženo.

5. zavazujeme se  zprostředkovat zákazníkovi kontakt na smluvního partnera a poskytnout zákazníkovi veškerou nezbytnou součinnost při uplatňování škody u smluvního partnera.

Článek VII
Ochrana osobních údajů

Zákazník učiněním objednávky dle čl. II těchto VOP dává podle zákona 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů , souhlas se zpracováním osobních údajů získaných v souvislosti s výše uvedenými způsoby poptávky, a to v rozsahu udaného jména, příjmení či pseudonymu, telefonního čísla, nástupní adresy a nahrávky telefonního hovoru, byla-li objednávka učiněna pomocí telefonického rozhovoru. Tyto osobní údaje budou zpracovány za účelem zvyšování kvality služeb a plnění povinnosti ze smluv uzavíraných s klientem v rámci podnikatelské činnosti, včetně vyřizování reklamací a stížností. Souhlas klienta je udělen na dobu neurčitou a klient jej může kdykoli odvolat. Výše uvedené osobní údaje nebudou předávány žádnému třetímu subjektu, Klient může kdykoli požádat o přístup ke svým osobním údajům shromážděným ze strany a žádat o vysvětlení, opravu osobních údajů, blokování, provedení oprav, doplnění, likvidaci osobních údajů nebo odstranění závadného stavu.

Článek VIII
Závěrečná ustanovení

1. Veškeré právní vztahy vznikající mezi námi a zákazníkem se řídí českým právním řádem.
2. Zavazuje o existenci VOP informovat zákazníky vhodným způsobem při uskutečňování objednávky.
3. Při kolizi těchto VOP s jinými obchodními podmínkami mají tyto VOP vždy přednost.
4. Tyto VOP jsou platné a účinné dnem zveřejnění na našich webových stránkách .
5. Tyto VOP jsou pro zákazníky a smluvní partnery závazné od okamžiku jejich zveřejnění.

Zákazním uskutečněním objednávky přijímá a bez výhrad souhlasí s těmito smluvními podmínkami.